مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 21:052020-09-27ورزشي

دشت یک امتیازی دلسوختگان قم از جدال با مارون


فوتسالیست های تیم دلسوختگان اهل بیت قم در نخستین مسابقه خود از دوره جدید رقابت های باشگاهی فوتسال ایران مقابل نماینده کهکیلویه و بویراحمد به تساوی رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دوره جدید مسابقات باشگاهی دسته دوم فوتسال ایران در حالی آغاز شد که امسال تیم دلسوختگان اهل بیت نماینده قم در این رقابت ها است، تیمی که سال گذشته نیز در این رقابت ها حضور داشت اما امسال به دنبال کسب مجوز صعود به لیگ دسته اول کشور است.

نماینده فوتسال قم که با هدایت یکی از چهره های جوان این رشته یعنی سیدعلی اصغر احمدی گام به بازی های این فصل گذاشته در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم مارون کهکیلویه و بویراحمد رفت و پس از 40 دقیقه رقابت نزدیک و نفس گیر در مسابقه ای که چهار گل داشت، با تساوی دو بر دو از میدان خارج شد.

گلزنان تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم در این مسابقه مسعود داوودآبادی و مسعود عباسی بودند، در حالی که همین دو بازیکن سازنده گل های نماینده قم نیز لقب گرفتند تا با کسب یک امتیاز از نخستین مسابقه فصل جدید لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور آماده رویارویی با چهار حریف دیگر هم گروه خود شوند.

تیم دلسوختگان اهل بیت قم در گروه پنجم مرحله مقدماتی مسابقات فصل جدید لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور با نمایندگان کهکیلویه و بویر احمد، اصفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت یک امتیازی دلسوختگان قم از جدال با مارون

دشت یک امتیازی دلسوختگان قم از جدال با مارون