مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 20:452020-09-27ورزشي

واکنش رییس کمیسیون اصل 90 به بازگشت استراماچونی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با اینکه بعد از فینال جام حذفی باشگاه استقلال خبر از جدایی فرهاد مجیدی و آغاز مذاکرات با استراماچونی برای بازگشت به ایران داد، - رییس کمیسیون اصل 90 اعلام کرد همچنان تلاش هایی برای بازگشت استراماچونی به استقلال وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، با اینکه بعد از فینال جام حذفی باشگاه استقلال خبر از جدایی فرهاد مجیدی و آغاز مذاکرات با استراماچونی برای بازگشت به ایران داد، اما بعد از چند هفته رسانه رسمی باشگاه این پرونده را مختومه کرد.

در تمام مدتی که بحث حضور سرمربی ایتالیایی در استقلال وجود داشت، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به قانونی که سازمان لیگ برای فصل جدید لیگ برتر تصویب کرده، استناد کردند و بازگشت استراماچونی را غیرقانونی دانستند.

حالا در شرایطی که استقلال با سرمربیگری نامجومطلق از آسیا حذف شده و هواداران این تیم به شدت از وضعیت تیمشان ناراضی هستند، گویا بازهم پرونده بازگشت استرا باز شده.

پژمانفر، رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در یک برنامه تلویزیونی در این باره گفت: تلاش هایی وجود دارد اما باید دید وزارت ورزش، فدراسیون و باشگاه استقلال چطور جمع بندی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس کمیسیون اصل 90 به بازگشت استراماچونی

واکنش رییس کمیسیون اصل 90 به بازگشت استراماچونی