مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 20:202020-09-27سياسي

اختتامیه برنامه های هفته دفاع مقدس در کیش با موضوع «شکست حصر آبادان»


مراسم گرامی داشت «شکست حصر آبادان» موضوع اختتامیه برنامه های فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس در جزیره زیبای کیش به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، مراسم اختتامیه برنامه های فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس با عنوان شکست حصر آبادان امشب ششم مهر در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، با تاکید بر این که تمام مردم باید رهروان صادق و وفادار مسیر شهدای 8 سال دفاع مقدس باشند، گفت: استمرار کینه ورزی رژیم بحث عراق بر علیه انقلاب و کشورمان به علت عدم شناخت کافی از مردم ایران بود.

وی با اشاره به این که مردم ایران با عشق به دین، مذهب، خاک و جمعی با هویت دینی و انقلابی و هویت ملی بسیاری از معادلات در طول تاریخ این سرزمین را به هم زدند، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و تحمیل هشت سال جنگ از جمله بعد از قرارداد الجزایر و چند ماه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، عراق عملیات نشانه گذاری در مرز میمک را متوقف کرد و در پاسخ به ایران هیچ عکس العملی نشان نداد و با بررسی سازمان رزم، تعداد هواپیما، کشتی و تجهیزات نظامی، توپخانه، لشکر و تیپ و همچنین آشفتگی وضعیت سیاسی در گنبد، کردستان، خوزستان و تهران، این استنباط را داشتند که در طول پنج روز به اهداف شوم و ننگین خود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه برنامه های هفته دفاع مقدس در کیش با موضوع «شکست حصر آبادان»

اختتامیه برنامه های هفته دفاع مقدس در کیش با موضوع «شکست حصر آبادان»