مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 20:052020-09-27سياسي

راه اندازی دبیرخانه تدوین نقش شهرداری تهران در هشت سال دفاع مقدس


رییس سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن گرامی داشت ایثارگری و پایمردی رزمندگان اسلام و پاسداری ارزشهای دفاع مقدس، بر ضرورت آگاهی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان از شرایط امروز کشور و اهمیت یادآوری و ارزش نهادن به جهاد و رشادت های دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

- رییس سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن گرامی داشت ایثارگری و پایمردی رزمندگان اسلام و پاسداری ارزشهای دفاع مقدس، بر ضرورت آگاهی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان از شرایط امروز کشور و اهمیت یادآوری و ارزش نهادن به جهاد و رشادت های دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی سالک رازی تصریح کرد: رشادت های بی بدیل جوانان، از خودگذشتگی و ایثار فرماندهان، یک رنگی و یک دلی آحاد ملت، تبعیت محض از فرامین رهبری، توکل به خدای متعال و باور به توانمندی های خود، رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس بود.

وی با بیان آنکه شهرداری تهران در دوران دفاع مقدس نقش ارزشمندی در دفاع از مرز و بوم این کشور داشته است، از راه اندازی دبیرخانه تدوین نقش شهرداری تهران در هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و برای نخستین بار، فعالیت های شهرداری تهران در هشت سال دفاع مقدس در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی به نمایش در آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دبیرخانه تدوین نقش شهرداری تهران در هشت سال دفاع مقدس

راه اندازی دبیرخانه تدوین نقش شهرداری تهران در هشت سال دفاع مقدس