مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 19:002020-09-27ورزشي

پاس، ناکامی و دیگر هیچ


تیم پاس همدان در حالی یک قدم با لیگ دسته اول فاصله داشت که بازی دور از انتظار سبزپوشان باعث شد تا در خانه میزبان شادی صعود شهرداری آستارا به لیگ دسته اول باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، تیم پاس همدان در دیدار برگشت پلی آف لیگ دسته دوم در خانه پذیرای تیم شهرداری آستارا بود تا بتواند بعد از 4 سال دوباره راهی لیگ دسته اول شود.

در دیدار رفت، پاسی ها موفق شده بودند شهرداری چی های آستارایی را با یک گل مغلوب کنند تا با روحیه و البته حاشیه امنیت بهتری آماده بازی برگشت شوند.

همه چیز آماده بود تا پس از 13 سال ناکامی پاس در همدان، برای اولین بار همای سعادت روی شانه های سبزپوشان بنشیند، اما اختلاف کادرفنی فوق ضعیف پاسی ها و ارائه یک بازی دور از انتظار از سوی تیم سبب شد تا در ضیافت پنالتی ها بازی را به آستارا واگذار کنند و در یک قدمی لیگ دسته اول زمین گیر شوند.

استان همدان برای پاس در فصل جاری از هیچ کمک و حمایتی دریغ نکرده بود بازیکنان این تیم 80درصد از مبالغ قراردادهای خود را دریافت کرده بودند اما نمایش دور از انتظار آنها در بازی پایانی آمال و آرزوهای همدانی ها را فرو ریخت و یک بار دیگر نشان داد که پاس و ناکامی با هم گره خورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاس، ناکامی و دیگر هیچ

پاس، ناکامی و دیگر هیچ