مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 18:502020-09-27اقتصادي

نرخ هر کیلو مرغ چقدر است؟


رییس انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: با استمرار نوسان نرخ نهاده های دامی، مرغداران رغبتی به جوجه ریزی ندارند.

- جی پلاس ، حبیب اسداله نژاد نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 12 هزار و 700 تا 13 هزار تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها 18 هزار و 700 تا 19 هزار تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ وی افزود: با توجه به شرایط فعلی عرضه و تقاضا پیش بینی می شود که ظرف چند روز آینده قیمت مرغ تغییر چندانی نداشته باشد.

اسداله نژاد از کاهش قیمت جوجه یکروزه در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت جوجه یکروزه به کمتر از یک هزار و 500 تومان در بازار رسیده است که علت آن را می توان کاهش رغبت مرغداران و ریسک بالای تولید عنوان کرد.

نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی از افزایش قیمت دان آماده خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت دان آماده در برخی کارخانه های خوراک به طور متوسط به 7 هزار و 700 تومان افزایش یافته که این امر در هزینه تمام شده تولید تاثیر بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه بازار نهاده های دامی نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است، افزود: در برخی استان ها نهاده با نرخ مصوب تحویل نمی دهند و تنها ذرت و کنجاله را در مقابل مرغ تهاتر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ هر کیلو مرغ چقدر است؟

نرخ هر کیلو مرغ چقدر است؟