مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 18:302020-09-27بين الملل

قیس الخزعلی: حمله به سفارت آمریکا در مقطع کنونی به صلاح نیست/ پیام جدید دبیرکل نجباء


دبیرکل نُجَباء در پیامی اعلام کرد: منتظر موضع جریان های عراقی در مورد سفارت نظامی آمریکا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از کانال تلگرامی نجباء، اکرم الکعبی خواستار موضع گیری همه جریان های عراقی در قبال فعالیت های نظامی سفارت آمریکا در بغداد شد و تصریح کرد که اگر همه سکوت کنند، مقاومت موضع اختصاصی خود را دارد؛ به ویژه آنکه سلاح های نقطه زن عملیاتی شده اند.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توییتری نوشت: هنوز منتظر مواضع رسمی همه جریان ها در خصوص پایگاه نظامی هستیم که حاکمیت عراق را زیر پا گذاشته است.

اکرم الکعبی در توضیح افزود: پایگاهی که آمریکا در مرکز بغداد قرار داده و آن را سفارت نامیده، در عراق به گسترش فساد و خرابکاری مشغول است.

گفتنی است دبیرکل نُجَباء شامگاه شنبه با انتشار بیانیه ای مفصل، تشریح کرده بود که سفارت آمریکا و پرسنل آن در عراق کارکردی مغایر عرف دیپلماتیک داشته و فعالیت های نظامی ـ اطلاعاتی با رویکرد تخریبی انجام می دهند.

همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدل ایست نیوز، قیس الخزعلی ، دبیرکل عصائب اهل حق عراق با صدور بیانیه ای به حملات علیه هیئت های دیپلماتیک واکنش نشان داد.

الخزعلی با بیان اینکه در مرحله اخیر جار و جنجال درخصوص موضوع حمله به هیئت های دیپلماتیک و مراکز فرهنگی افزایش یافته است، موضع خود را در قالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیس الخزعلی: حمله به سفارت آمریکا در مقطع کنونی به صلاح نیست/ پیام جدید دبیرکل نجباء

قیس الخزعلی: حمله به سفارت آمریکا در مقطع کنونی به صلاح نیست/ پیام جدید دبیرکل نجباء