مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 18:302020-09-27پزشكي

مجوز به کارگیری پرستاران داوطلب در کرونا اخذ شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: مجوز به کارگیری پرستاران داوطلب و نیروهای بهداشتی درمانی داوطلب در کرونا اخذ شد.

- ایسنا/گیلان رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: مجوز به کارگیری پرستاران داوطلب و نیروهای بهداشتی درمانی داوطلب در کرونا اخذ شد.

دکتر ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان به جهت پیگیری اعتبارات پروژه های عمرانی دانشگاه، مطالبات پرستاران داوطلب در کرونا و همچنین مطالبات بازنشستگان سال 98 با دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه وبودجه کشور دیدار و رایزنی کرد.

دکتر سالاری، در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران از اخذ مجوز به کارگیری پرستاران فعال و نیروهای بهداشتی درمانی داوطلب در بحران کرونا خبر داد و اظهار کرد: استان گیلان با شیوع ویروس کرونا از استان های درگیر در این ویروس بود و بسیاری از کادر بهداشت و درمان جان خود را به دفاع از سلامت مردم از دست دادند.

در این راستا به جهت تأمین نیروی انسانی پرستار و پرسنل حوزه بهداشت و درمان به پیشنهاد وزارت بهداشت تعدادی از نیروهای مورد نیاز ازجمله پرستار فراخوان و مشغول به کار شدند که با تلاش های فراوان اکنون از سوی سازمان برنامه و بودجه مجوز تبدیل وضعیت آنان از 89 روزه به صورت شرکتی داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز به کارگیری پرستاران داوطلب در کرونا اخذ شد

مجوز به کارگیری پرستاران داوطلب در کرونا اخذ شد