مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 18:252020-09-27سياسي

حماسه های دفاع مقدس بازخوانی شود/ مشاهیر ایثار و شهادت تجلیل شوند


بازخوانی حماسه های دوران دفاع مقدس ضروری است تا نسل بعدی در جریان ارزش ها و آرمان های این دوران قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام عباس امینی عصر امروز در آیین تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهرستان شاهرود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، بر تجلیل از مشاهیر ایثار و شهادت و فرهنگ سازی برای نسل امروز و تبیین پیغام فتح دوران دفاع مقدس تأکید کرد.

وی گفت: علت مقدس بودن دفاع ما در هشت سال جنگ تحمیلی، نخست دفاع از وطن، ملت و ارزش های الهی و در کنار آن معنویت، ذکر، توسل، دعا و اعتماد و توکل به خداوند متعال بود که در سرتاسر جنگ احساس شد.

امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه امام راحل اعتماد بسیاری به مردم داشتند که در کنار نیروهای مسلح همه مردم دفاع مقدس را یاری کنند، افزود: مردم هم در همه حال تلاش و سرمایه گذاری کردند و دشمنان ملت ایران و در رأس آن استکبار جهانی به هیچ کدام از اهدافشان نرسیدند و نه یک وجب خاک دادیم نه یک قدم از آرمان های انقلاب عقب نشینی کردیم.

امینی با تأکید بر اینکه بازخوانی حماسه دوران دفاع مقدس ضروری است تا نسل بعدی متوجه ارزش ها و آرمان ها شوند، ادامه داد: الآن هم در جنگ هستیم و نسل حاضر با الگوگیری از نسل گذشته باید این انقلاب را حفظ کنند و تا تحقق ظهور امام زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه های دفاع مقدس بازخوانی شود/ مشاهیر ایثار و شهادت تجلیل شوند

حماسه های دفاع مقدس بازخوانی شود/ مشاهیر ایثار و شهادت تجلیل شوند