مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 18:202020-09-27سياسي

شعرا با سرودن غمنامه شهدا، خود را جاودانه کنند


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شعر و شعرا در کشور ما از جایگاه برجسته و کهنی برخوردارند لذا شعرا باید با سرودن غمنامه از دست یاران، خود را جاودانه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی شامگاه امروز در آیین اختتامیه نهمین جشنواره شعر بسیج با عنوان رازهای ارغوانی و شب شعر دفاع مقدس که در جوار شهدای گمنام سنندج برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مجلس اگر کوچک است اما از نظر محتوا و معنویت بزرگ و برجسته است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: شعر و شعرا در کشور ما از جایگاه برجسته و کهنی برخوردارند، چه شعرای غزل سرا، حماسی سرا و چه شعرایی که در بخش آیینی مطالبشان را ارائه می دهند.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب علاقه خاص و وقت خاصی برای این موضوع اختصاص می دهند چون در تولید ادبیات فوق العاده موثر است.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: بخشی از ادبیات کهن ما ایرانیان مربوط به شعر است، بزرگان این رشته از جمله فردوسی، حافظ، سعدی، خیام و دیگر شاعران بزرگ در تاریخ ما جاودانه هستند.

وی اذعان داشت: این بزرگان شعر برای ما الگو هستند، شعر در جنگ هم خیلی موثر بود، در انگیزش نیروها و در تشویق و ترغیب بچه ها و در ارائه جانبازی و ایثار نیروها امروز هم شاهدش هستیم و آثاری هم که امروز قرائت شد در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعرا با سرودن غمنامه شهدا، خود را جاودانه کنند

شعرا با سرودن غمنامه شهدا، خود را جاودانه کنند