مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 17:502020-09-27اجتماعي

سلام استان سمنان به پاییز/ بارش و سرما وارد دیار قومس شد


نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که با ورود توده هوای کم فشار به استان سمنان، اغلب نقاط استان با بارش باران، وزش باد و کاهش دمای هوا روبرو خواهند شد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها، نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از شامگاه یکشنبه توده کم فشار هوای سرد و بارش زا به استان سمنان وارد شده و همین ابر سبب کاهش محسوس دمای هوا، بارش و وزش باد در اغلب نقاط استان خواهد شد.

رعد و برق و بارش باران در شهرستان های شاهرود، دامغان، مهدی شهر و میامی از شامگاه یکشنبه آغاز شده است و پیش بینی هواشناسی نشان می دهد که دمای هوا در این شهرستان طی روزهای آتی بین پنج تا ده درجه سردتر می شود به این ترتیب باید گفت استان سمنان در هفتمین روز مهرماه 99 عملاً به پاییز سلام کرده است.

آسمان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید، افزایش ابرها و بارش باران، پیش بینی هواشناسی برای اغلب نقاط استان سمنان طی شامگاه یکشنبه تا بامداد سه شنبه است.

پیش بینی می شود شرایط بارش زا تا روز چهارشنبه در استان حضور داشته باشد.

بارش و سرما در شاهرود برای روز دوشنبه بیشینه و کمینه دمای هوا در سمنان 26 و 15 درجه بالای صفر پیش بینی شده است که نسبت به روز قبل یعنی یکشنبه با کاهش محسوسی روبرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلام استان سمنان به پاییز/ بارش و سرما وارد دیار قومس شد

سلام استان سمنان به پاییز/ بارش و سرما وارد دیار قومس شد