مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 17:302020-09-27اقتصادي

خسارت 2 هزار میلیاردی به صنعت گردشگری خراسان رضوی در ایام کرونا


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: خسارت وارده ناشی از کرونا در خراسان رضوی 2 هزارمیلیارد و 497 میلیون تومان تا امروز برآورد شده است و بخش مهم این خسارت در قسمت اقامتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ابوالفضل مکرمی فر عصر امروز در نشست خبری هفته گردشگری که در هتل آرمان برگزار شد، اظهار کرد: حدود هفت ماه صنعت گردشگری و تمام صنایع و مشاغل در کشور و جهان در جریان ویروس 298 میلیارد تومان تسهیلات یارانه ای به اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان تخصیص داده شد که 98 میلیارد تومان پرونده در بانک و سامانه کارا تشکیل و تا کنون 31 میلیون از سوی بانک ها پرداخت شده است.

مکرمی فر با بیان اینکه به یک هزار و 103 متقاضی تسهیلات پرداخت شده که موجب حفظ 3 هزار نفر شغل شده است، ادامه داد: از ابتدای سال 98 تسهیلات روستایی و عشایری با مبلغ 32 میلیارد تومان به 442 متقاضی صنعت گردشگری داده شده که موجب ایجاد 860 نفر اشتغال شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 243 پروژه در حوزه تأسیسات گردشگری در حال اجراست که 69 درصد مربوط به مشهد و بقیه مربوط به شهرستان های دیگر است که با 74 درصد پیشرفت فیزیکی، مبلغ 31 میلیارد تومان از بخش خصوصی را به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 2 هزار میلیاردی به صنعت گردشگری خراسان رضوی در ایام کرونا

خسارت 2 هزار میلیاردی به صنعت گردشگری خراسان رضوی در ایام کرونا