مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 17:202020-09-27سياسي

عملکرد شهرداری تبریز نسبت به شورای چهارم بهتر شده است


عضو شورای شهر تبریز در رابطه با ارزیابی عملکرد مالی شهرداری نسبت به گذشته، گفت: شهرداری از نظر عملکرد و اصلاح امور و سلامت مالی نسبت به شورای چهارم بهتر شده است.

- محمدباقر بهشتی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: وقتی در سال 1396 شورای پنجم کار خود را آغاز کرد، یک رویکرد مهم داشت و آن این بود که شورا و شهرداری به جز در مواردی که توجیه اقتصادی داشته باشد، تا حد امکان استقراض نکند و شورا و شهرداری تاکنون بر همین اساس و در همین خط حرکت کرده اند.

وی با بیان این که تنها موردی که شهرداری اقدام به استقراض کرده موضوع قطار شهری است، افزود: این استقراض به صورت فروش اوراق مشارکت بوده که آن هم با تصویب مجلس و شورای اقتصاد صورت گرفته است، البته در خصوص خرید اتوبوس به شهرداری مجوز داده شده که می تواند از وام استفاده کند، ولی تاکنون امکان خرید اتوبوس برای شهر تبریز وجود نداشته و این موضوع یک مسئله و مشکل کشوری است و ارتباطی به شهرداری ندارد.

وی با اشاره به این که ما به بدهکار کردن و بدبخت کردن آینده فکر نمی کنیم، اظهار کرد: تعریف ساده توسعه پایدار این است که اگر منابع خدادادی که در اختیار یک نسل است، آن نسل از سهم نسل های آینده استفاده کند، این می شود توسعه غیر پایدار.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد شهرداری تبریز نسبت به شورای چهارم بهتر شده است

عملکرد شهرداری تبریز نسبت به شورای چهارم بهتر شده است