مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 17:152020-09-27ورزشي

کلنگ زنی یک مرکز خیریه مبارزه با سرطان در سمنان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه زیرساخت های درمانی و خدماتی، گفت: یک مرکز خیریه مبارزه با سرطان در سمنان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور شامگاه یکشنبه در دیدار با رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان کشور در محل سالن غدیر استانداری سمنان، ضمن بیان اینکه برای اشاعه خدمات درمانی برای مردم و جانبازان و معلولان اقداماتی در سطح استان در دستور کار است، بیان کرد: کلنگ زنی یک مرکز خیریه مبارزه با سرطان در طی روزهای آینده در سمنان در زمره این اقدامات است.

وی افزود: این مرکز با کمک های 100 درصدی خیران در زمینه درمان کلنگ زنی خواهد شد و در صورت اقناع خیران به لزوم پیشگیری و سلامت در میان اقشار، بی شک حمایت های آنان در این مقوله نیز شامل حال خواهد شد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت خیران و نیک اندیشان از جمله مواردی است که باید حتماً مورد توجه دست اندرکاران این هیئت ورزشی در سطح استان قرار گیرد، تاکید کرد: تقویت فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد زمینه های مناسب اجتماعی برای رشد و توسعه ی ورزش در کشور ضرورت دارد.

خجسته پور افزود: آسیب های جسمی در برخی افراد موجب ایجاد ناامیدی و افسردگی روحی شده و در نقطه ی مقابل، انجام ورزش و حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی یک مرکز خیریه مبارزه با سرطان در سمنان

کلنگ زنی یک مرکز خیریه مبارزه با سرطان در سمنان