مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 16:152020-09-27سياسي

مخالف بکارگیری معلمان حق التدریسی از لرستان هستیم/ وزیر آموزش و پرورش توضیح دهد


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از طرح بکارگیری و جذب معلمان حق التدریسی در استان همدان گفت: با این طرح به شدت مخالفیم، - حجت الاسلام احمدحسین فلاحی امروز  در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص بکارگیری نیروی حق التدریسی از استان لرستان در همدان اظهار کرد: طبق اخبار واصله قرار است 42 معلم حق التدریسی از استان لرستان و شهرستان نهاوند در استان همدان به کار گرفته شوند که ما از جذب حتی یک نیرو خارج از استان مخالفیم.

وی با بیان اینکه به طور حتم جلوی این تصمیم خواهیم ایستاد اظهار کرد: به اندازه کافی استان همدان جوانان خبره، تحصیلکرده و البته بیکار داریم که باید از آنها استفاده شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید این طرح لغو شود گفت: ما این موضوع را در شرایطی که در همدان نیرو داریم بانی خیر نمی دانیم.

وی افزود: با توجه به استعلام های صورت گرفته از سوی وزارتخانه آموزش و پرورش هیچ دستورالعملی از سوی وزارتخانه درباره جابه جایی افراد بین استان ها در بین نبوده است.

فلاحی با تاکید بر اینکه نمایندگان استان با این طرح شدیدا مخالف هستند تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش فردا صبح برای ارائه توضیحات در مجلس حاضر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف بکارگیری معلمان حق التدریسی از لرستان هستیم/ وزیر آموزش و پرورش توضیح دهد

مخالف بکارگیری معلمان حق التدریسی از لرستان هستیم/ وزیر آموزش و پرورش توضیح دهد