مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 16:002020-09-27سياسي

تعجیل در ساخت زیرگذر جمهوری اسلامی کرج


رییس کمیسیون هنر و اطلاعات شورای شهر کرج گفت: شهرداری در آغاز پروژه زیرگذر جمهوری اسلامی این شهر تعجیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم خستو عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و سیزدهمین جلسه شورای شهر کرج اظهار کرد: در دو جلسه قبل به نکته ای اشاره کردم مبنی به اینکه لوایح با قیودی به تصویب می رسد اما متأسفانه لایحه اجرا می شود ولی به قیود آن توجه نمی شود.

وی ادامه داد: شهردار به این سوال پاسخ دهد، به عنوان مثال در تاریخ 27 آذرماه سال 97 لایحه ای که در خصوص حمایت یا پرداخت حقوق بیمارستان امام خمینی (ره) مطرح شده بود با این قید رأی آورد و مصوب شد که تضامین لازم برای بازپرداخت اخذ شود، شهرداری باید گزارش جامع و کاملی در این خصوص ارائه دهد.

رییس کمیسیون هنر و اطلاعات شورای شهر کرج به احداث زیرگذر جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در خصوص زیرگذر جمهوری، کمیسیون محیط زیست با برگزاری جلسه ای خواستار بحث و گفت وگو در خصوص نحوه اجرای پروژه می شود و تصور می کردیم بعد از جلسه باید در خصوص چگونگی اجرا و ادامه کار تصمیم گیری کنیم اما ظاهراً پروژه از قبل اجرایی شده بود، می خواهیم بدانیم علت این تعجیل چیست؟ وی بیان کرد: سوال ما از شهردار این است که چرا در خصوص پروژه های فرهنگی دو تا دو سال نیم به وقفه می افتد پروژه تئاتر شهر تصویب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعجیل در ساخت زیرگذر جمهوری اسلامی کرج

تعجیل در ساخت زیرگذر جمهوری اسلامی کرج