مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 15:502020-09-27اقتصادي

یک و نیم میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا وارد کشور شده است


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که طبق توضیحات رییس سازمان غذا و دارو یک و نیم میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا وارد کشور شده است.

- سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که طبق توضیحات رییس سازمان غذا و دارو یک و نیم میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا وارد کشور شده است.

زهرا شیخی در گفت وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این جلسه با حضور مسئولانی از وزارتخانه های بهداشت، صنعت، معدن و تجارت، خارجه، اطلاعات، رییس سازمان غذا و دارو، بانک مرکزی، مرکز پژوهش های مجلس برای بررسی آخرین وضعیت تامین، تدارک و تخصیص ارز به واکسن، داروهای ضروری و تجهیزات پزشکی تشکیل شد.

وی افزود: آقای دکتر شانه ساز، رییس سازمان غذا و دارو در مورد واردات واکسن آنفلوآنزا گفت که با تمام محدودیت ها و تحریم ها تمامی تلاش ها صورت گرفته و یک و نیم میلیون دوز واکسن به کشور وارد شده است که در اختیار افراد های ریسک همچون بیماران مبتلا به سرطان، کودکان و خانم های باردار قرار می گیرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: در این جلسه نمایندگان سوالاتی درباره تامین ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی مطرح کرده و تاکید داشتند که باید شفاف سازی درباره نحوه تخصیص ارز صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک و نیم میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا وارد کشور شده است

یک و نیم میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا وارد کشور شده است