مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 15:202020-09-27اجتماعي

افتتاح نخستین پایگاه ورزش همگانی مناطق محروم خوزستان


نخستین پایگاه ورزش همگانی مناطق محروم استان خوزستان در راستای همگانی کردن ورزش برای مردم، در دبستان نور ملاشیه اهواز افتتاح شد.

- ایسنا/خوزستان نخستین پایگاه ورزش همگانی مناطق محروم استان خوزستان در راستای همگانی کردن ورزش برای مردم، در دبستان نور ملاشیه اهواز افتتاح شد.

نخستین پایگاه ورزش همگانی مناطق محروم استان خوزستان امروز (یکشنبه) با حضور امید حاجتی رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان و کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان در دبستان نور ملاشیه اهواز افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امید حاجتی رییس هیات ورزش های همگانی استان خوزستان با مهم برشمردن امر ورزش برای سلامت جامعه عنوان کرد: نگاه توسعه ای هیات ورزش های همگانی خوزستان توجه به سلامت، نشاط و تندرستی مردم دارد؛ در همین راستا نیز برنامه ریزی هدفمندی صورت داده شد که با همکاری مشترک سازمان ها و دستگاه های متولی در مناطق مختلف به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته، زمینه نشاط اجتماعی مردم را فراهم کنیم.

رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان به نقش آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش به عنوان متولی حوزه تربیت فرزندان از نسل کودکی تا نوجوانی می تواند در به وجود آوردن جامعه ای سالم و به دور از بیماری های ناشی از عدم تحرک به ما کمک و یاری رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین پایگاه ورزش همگانی مناطق محروم خوزستان

افتتاح نخستین پایگاه ورزش همگانی مناطق محروم خوزستان