مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 15:002020-09-27دانش

اضافه شدن چند برنامه نوآورانه در حوزه علوم انسانی در هفته پژوهش


امسال در هفته پژوهش چند برنامه نوآورانه از جمله علوم انسانی و معماری، علوم انسانی و حوزه و دانشگاه و ارتباط مراکز علمی و صنعت اضافه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر نقل از وزارت علوم، غلامحسین رحیمی در مراسم امضای تفاهم نامه استانی برگزاری هفته پژوهش و فناوری که ظهر امروز (یکشنبه)، با حضور دکتر درخشه، رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزشی وزارت کشور در محل این وزارتخانه برگزار شد، برگزاری هفته پژوهش را مهم ترین رویداد علمی و فنی کشور برشمرد.

رحیمی در این مراسم با تشکر از همکاری های همه ساله وزارت کشور در برگزاری هفته پژوهش و فناوری گفت: تنوع و گستره فعالیت ها در این هفته بسیار زیاد است و برای هر روز این هفته رخدادی پیش بینی شده که امسال چند برنامه نوآورانه از جمله علوم انسانی و معماری، علوم انسانی و حوزه و دانشگاه و ارتباط مراکز علمی و صنعت به آن اضافه شده است.

معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم در ادامه افزود: امیدواریم با کمک و مساعدت وزارت کشور بتوانیم یک سری از برنامه ها را در استان ها برگزار کنیم و از تجمع و رفت وآمد به تهران جلوگیری کرده و بیشتر در زمینه عرضه تقاضا در فناوری فعالیت داشته باشیم.

در ادامه این مراسم دکتر جلال درخشه رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزشی وزارت کشور گفت: زمینه های همکاری بین وزارت علوم و وزارت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن چند برنامه نوآورانه در حوزه علوم انسانی در هفته پژوهش

اضافه شدن چند برنامه نوآورانه در حوزه علوم انسانی در هفته پژوهش