مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:552020-09-27اجتماعي

کلاهبرداری از معلمان با اینترنت رایگان


رییس پلیس فتای استان زنجان از شگرد جدید کلاهبرداران سایبری اینترنت رایگان برای معلمان خبر داد و از شهروندان خواست در این باره هوشیار باشند.

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با بازگشایی مدارس و راه اندازی پیام رسان شاد، زمینه سوءاستفاده برخی از سودجویان فراهم شده است.

رییس پلیس فتای استان زنجان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش برای آنکه بتواند محیطی ایمن و اختصاصی برای دانش آموزان و معلمان مهیا کند، پیام رسان اختصاصی شاد را ایجاد کرد که تنها نرم افزار آموزش مجازی در کشور است، افزود: از این رو مدیران، معلمان و دانش آموزان، برای نصب و به روزرسانی اپلیکیشن شاد، حتماً به سایت وزارت آموزش و پرورش به آدرس اینترنتی https:‎//www.

medu.

ir یا منابع معتبر، مراجعه کنند.

وی افزود: شهروندان به پیام هایی که عموما با مضامین نصب و تبلیغ نرم افزارها، به ویژه در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند توجه نکرده و از نصب اپلیکیشن های جعلی خودداری کنند.

آدینه لو همچنین از شگرد جدید کلاهبرداران سایبری اینترنت رایگان برای معلمان خبر داد و گفت: این روز ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و تلاش برای جلوگیری از گسترش آن، کلاس های آموزشی بصورت مجازی برگزار می شوند و از این رو مجرمان سایبری به راحتی از موقعیت پیش آمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از معلمان با اینترنت رایگان

کلاهبرداری از معلمان با اینترنت رایگان