مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:552020-09-27سياسي

تربیت نسل مهمترین رسالت زنان در جامعه اسلامی است


رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان این که در تمدن سازی اسلامی نقش زنان در جامعه مبتنی بر اعتقادات و باوردهای دینی است، گفت: انسان سازی و پرورش نسل آینده مهمترین رسالت زنان در جامعه اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مینا بیابانی در جریان سفر خود به استان یزد با حضور در همایش زن الگوی تاریخ ساز، که با حضور جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش زنان در جامعه اسلامی، اظهار کرد: اگر بخواهیم جایگاه زن در جامعه را مورد بررسی قرار دهیم، مولفه سبک زندگی بهترین راه برای تبیین این جایگاه است.

وی افزود: سبک زندگی شامل مجموعه ای از رفتارهای افراد است که برای برآورده شدن نیازهای زندگی انجام و در نهایت منجر به هویت بخشی افراد می شود.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در ادامه با بیان این که سبک زندگی متأثر از مولفه های مختلفی نظیر نوع پوشش جامعه، معماری جامعه و آموزش هایی که در جامعه داده می شود است، گفت: سبک زندگی همواره در حال تغییر است و این تغییرات همان تغییر تمدن هاست.

بیابانی با اشاره به اهمیت تأثیر سبک زندگی بر تمدن، تصریح کرد: تغییر سبک زندگی نیازهای جدیدی برای جامعه ایجاد می کند و به همین واسطه افراد جامعه باید مسئولیت های جدیدی را به عهده بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نسل مهمترین رسالت زنان در جامعه اسلامی است

تربیت نسل مهمترین رسالت زنان در جامعه اسلامی است