مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:552020-09-27پزشكي

شرایط درمان ناباروری در بحران کرونا


ویروس کرونا در چند ماه گذشته همه جهان را درگیر کرده است و به نظر می رسد تا دستیابی به یک واکسن مؤثر و ایمن، راهی طولانی باقی است.

اما زندگی همچنان جریان دارد و زوج هایی که تصمیم به بارداری یا اقدام برای درمان ناباروری دارند، - ویروس کرونا در چند ماه گذشته همه جهان را درگیر کرده است و به نظر می رسد تا دستیابی به یک واکسن مؤثر و ایمن، راهی طولانی باقی است.

اما زندگی همچنان جریان دارد و زوج هایی که تصمیم به بارداری یا اقدام برای درمان ناباروری دارند، نمی توانند به ریشه کنی زودهنگام این ویروس دلخوش باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرسش های زیادی در این زمینه در ذهن بسیاری از زوج ها وجود دارد؛ آیا بارداری در دوران پاندمی کرونا خطرناک است؟ آیا می توان در این دوران برای درمان ناباروری مراجعه کرد؟ آیا درمان ناباروری یا باردار شدن باعث افزایش خطر ابتلا به کووید-19 می شود؟ در این راستا دکتر زهرا ثقه الاسلام_متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری و عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا در پاسخ به این ابهامات، گفت: مهم ترین راه انتقال ویروس کرونای جدید ذرات تنفسی است.

در اوایل شروع پاندمی، گفته می شد که این ویروس درابلت است و در فضا باقی نمی ماند، اما بعد مشخص شد این ویروس می تواند ساعت ها در محیط بسته باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط درمان ناباروری در بحران کرونا

شرایط درمان ناباروری در بحران کرونا