مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-27سياسي

دستور قضایی عاملان انتشار فیلم توهین به مردم سمنان صادر شد


دادستان استان سمنان از صدور دستور قضایی عاملان انتشار فیلم توهین به مردم سمنان خبر داد و گفت: این فیلم در ارتباط با انتقال آب دریای خزر به سمنان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از دادگستری استان سمنان، محمد شریف ابراهیمی روز یکشنبه در بیانیه ای ابراز داشت: تحقیقات لازم صورت پذیرفته که با تشکیل پرونده قضایی سیر مراحل رسیدگی براساس مقررات در حال انجام است.

وی ادامه داده است: پیرو انتشار کلیپ موهن منتشرشده در فضای مجازی از یکی از شهروندان استان مجاور در رابطه با سد فینسک و انتقال آب به استان سمنان، بلافاصله دستورهای قضایی لازم از جانب دادستانی مرکز استان به پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان سمنان صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در این بیانیه گفته است: از شهروندان فهیم استان های سمنان و مازندران تقاضا می شود از هر گونه اظهارنظر که موجب تشویش اذهان عمومی می شود خودداری و موضوع مذکور را به قانون، آیین نامه ها و مصوبات مربوطه واگذار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکی از فعالان اجتماعی اهل شهرستان ساری در استان مازندران در روزهای اخیر با پخش فیلم کوتاه یک دقیقه و 10 ثانیه ای و ابراز جملاتی ناپسند اقدام به توهین به مردم سمنان کرد که با انتشار این فیلم کوتاه، سمنانی ها خواستار برخورد با فرد خاطی به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور قضایی عاملان انتشار فیلم توهین به مردم سمنان صادر شد

دستور قضایی عاملان انتشار فیلم توهین به مردم سمنان صادر شد