مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:402020-09-27اجتماعي

کارگاه های آنلاین فرهنگی و هنری در آذربایجان شرقی برگزار می شود


ثبت نام کارگاه های آنلاین فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی آغاز شده و تا 19 مهرماه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، ثبت نام دومین مرحله از اجرای کارگاه های آنلاین ویژه کودکان و نوجوانان در عناوین و موضوعات متنوع فرهنگی هنری و ادبی، از ابتدای مهرماه سال جاری آغاز شده است.

مهارت های مثبت اندیشی و پرورش خلاقیت، اوریگامی، نوشتن خلاق، فن بیان در قصه گویی، کاردستی و کلاژ، داستان نویسی، موسیقی ارف، نجوم، خوشنویسی، شعرسرایی و نقاشی از جمله عناوین این کارگاه ها هستند که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت kpf.

ir ثبت نام و به صورت آنلاین در این کارگاه ها شرکت کنند.

گفتنی است این کارگاه ها به صورت تخصصی و به تفکیک گروه های سنی از 4 تا 17 سال برگزار خواهد شد.

پیش از این در فصل تابستان، نخستین تجربه کارگاه های برخط فرهنگی هنری با استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان با موفقیت به مرحله اجرا درآمده است.

این کارگاه ها با هدف مراقبت بیش از پیش از کودکان و نوجوانان در مقابل ویروس کرونا و نیز نظارت بر فعالیت و حضور کودکان و نوجوانان و تولید و ارائه محتوای مناسب فرهنگی هنری در فضای مجازی، برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های آنلاین فرهنگی و هنری در آذربایجان شرقی برگزار می شود

کارگاه های آنلاین فرهنگی و هنری در آذربایجان شرقی برگزار می شود