مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:352020-09-27سياسي

مرادی: رزم حسینی دارای سوابق مدیریتی قابل قبولی است


نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که عملکرد مدیریتی آقای رزم حسینی در دو استان کرمان و خراسان قابل قبول بوده و نشان می دهد که ایشان توانایی تصدی وزارت صمت را در عمر باقی مانده از دولت دارا می باشد.

- نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که عملکرد مدیریتی آقای رزم حسینی در دو استان کرمان و خراسان قابل قبول بوده و نشان می دهد که ایشان توانایی تصدی وزارت صمت را در عمر باقی مانده از دولت دارا می باشد.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، درباره سوابق وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صمت، بیان کرد: با توجه به اینکه چندین ماه است که وزارت صمت در این شرایط حساس با سرپرست اداره می شود و در حوزه قیمت ها به ویژه بازار خودرو شاهد یک وادادگی هستیم، به احتمال قوی آقای رزم حسینی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: آقای رزم حسینی دارای سوابق قابل قبولی است و تاکنون سابقه استانداری در دو استان کرمان و خراسان را داشته است.

عملکرد مدیریتی ایشان در این دو استان قابل قبول بوده و نشان می دهد که ایشان توانایی تصدی وزارت صمت را در عمر باقی مانده از دولت دارا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرادی: رزم حسینی دارای سوابق مدیریتی قابل قبولی است

مرادی: رزم حسینی دارای سوابق مدیریتی قابل قبولی است