مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:252020-09-27اقتصادي

بررسی تداخلات چهار هزار هکتار از اراضی قیروکارزین


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: در راستای رفع موانع تولید در شش ماهه نخست سال جاری بیش از3627 هکتار از اراضی شهرستان قیروکارزین در کار گروه رفع تداخلات بررسی شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قیروکارزین، مهدی همتی در حاشیه این جلسه اظهار داشت: اراضی مذکور در پلاک ثبتی مدخون واقع و شامل اراضی کشاورزی و منابع طبیعی بوده که در کمیسیون استانی رفع تداخلات نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: به منظور رفع تداخلات اراضی پلاک های شاه مؤمن، زین آباد و نوآباد هنگام شهرستان قیروکارزین نیز مستندسازی های لازم انجام که در انتظار طرح در کارگروه شهرستانی و کمیسیون رفع تداخلات استانی است.

مدیر جهادکشاورزی قیروکارزین با بیان اینکه رفع تداخلات اراضی ملی، دولتی و مستثنیات کشاورزان یکی از بزرگ ترین اقدامات دولت است که از چهار سال پیش با جدیت در حال پیگیری است ادامه داد: با اجرای این کار ثبت مالکیت دولت در عرصه های منابع ملی و صدور اسناد مالکیت زراعی برای کشاورزان و تولیدکنندگان به نتیجه می رسد.

همتی اضافه کرد: امید است با اجرای این قانون مالکین اراضی در روستاها با دقت مشخص شوند و همچنین موانع تولید در بخش کشاورزی مرتفع گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تداخلات چهار هزار هکتار از اراضی قیروکارزین

بررسی تداخلات چهار هزار هکتار از اراضی قیروکارزین