مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:252020-09-27اجتماعي

دمای هوا در بیشتر مناطق کشور کاهش می یابد


از بعد از ظهر امروز تا صبح چهارشنبه دمای هوا در بیشتر مناطق کشور کاهش می یابد و بیشترین مقدار کاهش دما بین 6 تا 10 درجه در سواحل دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بر اساس آخرین پیش بینی های نقشه های همدیدی و آینده نگری، امروز در استان های ساحلی خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات استان و شرق تهران بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

دوشنبه در گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، نیمه شمالی خراسان رضوی و برخی مناطق تهران به ویژه شرق استان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید و در اردبیل و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

سه شنبه در دامنه ها و ارتفاعات البرز مرکزی در استان های البرز، تهران و سمنان ارتفاع تا دامنه های زاگرس مرکزی، ارتفاع کرمان غرب و جنوب اصفهان، یزد شمال، جنوب فارس، شمال و غرب هرمزگان و خراسان جنوبی بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.

چهارشنبه در ارتفاعات واقع در غرب و شمال غرب کشور بارش ها پراکنده خواهد بود و پنجشنبه جو پایداری در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در بیشتر مناطق کشور کاهش می یابد

دمای هوا در بیشتر مناطق کشور کاهش می یابد