مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:152020-09-27سياسي

افزایش قدرت تصمیم گیری و تصمیم سازی افسران دوره مقدماتی هدف اصلی رزمایش است


به مناسبت گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان رزمایش یک روزه ثامن الائمه(ع) با رمز مقدس «نصر من الله و فتح قریب» در منطقه دارنگون شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس صبح امروز در رزمایش یک روزه ثامن الائمه که با حضور فرمانده سپاه، امام جمعه و فرمانده انتظامی فارس برگزار شد،در سخنانی هدف از برگزاری این رزمایش را افزایش قدرت تصمیم گیری و تصمیم سازی افسران دوره مقدماتی دانست که پس از چندین هفته آموزش تئوری در دانشکده پیاده مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز، بصورت عملی و میدانی در منطقه رزمایش دارنگون به اجرا درآمد.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی افزود: این رزمایش از چهار عملیات پدافند منطقه ای تشکیل شده بود که بر اساس آن ابتدا دشمن فرضی به مناطق پدافندی ما یورش برد اما با آتش گسترده نیروهای خودی مواجه شد و نتوانست نفوذ یا رخنه ای در مناطق پدافندی ما ایجاد نمایند و مجبور به عقب نشینی به سوی ارتفاعات گردید.

وی اضافه کرد: در ادامه عملیات برای نابود سازی دشمن با استفاده از نیروهای رزمی یک تک هماهنگ شده با ترکیب تانک بر علیه دشمن تدارک دیده شد و دشمن فرضی که شکست خود را قطعی می دید، در آخرین اقدام با هلی برن نیروها در پشت مواضع قصد جلوگیری از پیشروی نیروهای ما را داشت که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قدرت تصمیم گیری و تصمیم سازی افسران دوره مقدماتی هدف اصلی رزمایش است

افزایش قدرت تصمیم گیری و تصمیم سازی افسران دوره مقدماتی هدف اصلی رزمایش است