مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-27اقتصادي

سیر صعودی پرونده های خانواده /قیمت کالا کوچه به کوچه متفاوت است


رییس دادگستری آمل، از روند صعودی تعداد پرونده های خانواده درشعبه های رسیدگی کننده دراین دادگستری به شدت ابرازنگرانی کرد وپیامد آن را زنگ خطر جدی درشهرستان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امرالله حضرتی در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آمل درمحل مصلای این شهرگفت: به طور میانگین ماهانه حدود 500 پرونده خانواده به دو شعبه خانواده دادگستری آمل وارد و رسیدگی می شد که شمار این پرونده ها از دو ماه گذشته متأسفانه روندی صعود داشته و در شهریورماه از مرز حدود 800 پرونده نیز فراتر رفته است.

وی، بیشترین پرونده های تشکیل شده درشعبه های دادگاه خانواده دادگستری آمل را پرونده های جدید و مربوط به نفقه، مهریه، استرداد جهیزیه، طلاق وتمکین اعلام کرد و افزود: متأسفانه روند صعودی و افزایش تعداد پرونده های ازاین دست، زنگ خطر وهشدار جدی برای همه خانواده ها در شرایط حساس اقتصادی است.

ضعف مشهود آموزش خانواده ها درباهم بودن طولانی مدت رییس دادگستری آمل، ضعف آموزش میان اعضای خانواده ها را یکی از کمبودهای مشهود در افزایش پرونده های قضایی و ناسازگاری اعضای خانواده با یکدیگر بیان کرد وگفت، متأسفانه آن قدر آموزش در خانواده ها ندیدیم که با هریک از اعضای خانواده برای مدت طولانی در کنار هم باشیم، سرناسازگاری پیدا خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر صعودی پرونده های خانواده /قیمت کالا کوچه به کوچه متفاوت است

سیر صعودی پرونده های خانواده /قیمت کالا کوچه به کوچه متفاوت است