مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:352020-09-27فرهنگي

رقابتی شدن فعالیت اقامتگاه های بوم گردی در خراسان شمالی


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: فعالیت بسیاری از اقامتگاه های بوم گردی در این استان به صورت رقابتی شدن پیش رفته است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: فعالیت بسیاری از اقامتگاه های بوم گردی در این استان به صورت رقابتی شدن پیش رفته است.

حبیب یزدان پناه در نشست خبری که ششم مهرماه در محل اقامتگاه بوم گردی دلان فیروزه برگزار شد، اظهارکرد: هم اکنون اقامت گاه های بوم گردی در روستاهایی همچون رویین اسفراین، زوارم شیروان، درکش مانه و سملقان برای ادامه فعالیت خود در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران به صورت رقابتی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 36 اقامتگاه بوم گردی در این استان در حال فعالیت است، افزود: تا پایان سال 15 تا 16 اقامتگاه دیگر نیز به این تعداد افزوده خواهد شد.

یزدان پناه با اشاره به شعار امسال هفته گردشگری مبنی بر گردشگری و توسعه روستایی بیان کرد: یکی از راه های توسعه روستایی گسترش فعالیت اقامتگاه های بوم گردی در روستاها است که از این طریق مسافر و گردشگر به این مناطق سفر کرده در روستا اقامت و از محصولات آن ها خریداری می کنند که موجب توسعه اقتصادی خانوار روستایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابتی شدن فعالیت اقامتگاه های بوم گردی در خراسان شمالی

رقابتی شدن فعالیت اقامتگاه های بوم گردی در خراسان شمالی