مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:202020-09-27اقتصادي

14 استعلام سیستمی در فرآیند جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی


مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت، فهرست 14 مورد استعلام سیستمی که در فرآیند جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی از طریق سامانه جامع تجارت اضافه شده است را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت در اطلاعیه ای فهرست 14 مورد استعلام سیستمی که در فرآیند جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی از طریق سامانه جامع تجارت اضافه شده است را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: موارد طرح شده در این زمینه که در فرآیند قدیمی، تمامی کارت های بازرگانی با تأیید سازمان های صمت استانی انجام می شده، اگرچه صحیح است ولی طبق بررسی های کارشناسی و فنی چون تمامی این مراحل و تأیید در سامانه اتاق بازرگانی انجام می شد، سازمان های صمت استانی عملاً دسترسی و امکانی برای بررسی و احراز سیستمی شرایط نداشتند و به همین دلیل نقایص و مشکلات قبلی کاملاً متوجه سامانه اتاق بازرگانی است.

به این ترتیب استعلامات سیستمی که طبق شرایط صدور و تمدید مندرج در ماده 10 آیین نامه اجرایی مقررات صادرات و واردات در فرآیند جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی اضافه شده و پیش از این وجود نداشته است به صورت زیر است: استعلام چک برگشتی از بانک مرکزی، استعلام حساب جاری از بانک مرکزی، استعلام، وضعیت نظام وظیفه از نیروی انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 استعلام سیستمی در فرآیند جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی

14 استعلام سیستمی در فرآیند جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی