مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-27اقتصادي

خرید 8 میلیون تن گندم در زنجان/ قیمت اعلامی گندم منطقی نیست


علی خانمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: وقتی موضوعی در کشور رخ می دهد سوءاستفاده هایی که از آن وجود دارد، موجب بروز مشکلاتی می شود.

دبیر بنیاد ملی گندم ‎کاران کشور با اشاره به اینکه امروز برخی کشاورزان گندم را انبار کرده و به نوعی به دنبال آن هستند که آن را نفروشند، گفت: در هر موقعیت وقتی ثبات اقتصادی نباشد چنین معضلاتی رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه عدم ثبات اقتصادی موجب ورود واسطه گران به موضوع گندم شده است، تصریح کرد: امروز کسی که مقدار زیادی گندم ذخیره کرده است با این کار سود زیادی خواهد کرد و این امر قابل پیش بینی بود.

خانمحمدی با اشاره به اینکه قیمت اعلامی گندم منطقی نیست، اضافه کرد: اگر قیمت منطقی بود همان سال کشاورز گندم را انبار نمی کرد تا امسال بفروشد.

دبیر بنیاد ملی گندم ‎کاران کشور با اشاره به اینکه هنوز آمار دقیقی از گندمی که دست کشاورزان است را نداریم، گفت: تاکنون بیش از 8 میلیون و 260 هزار تن گندم خریداری شده است و نسبت به سال قبل 5 تا 7 درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه قیمت اعلامی امسال نیز موجب تغییراتی در جمع آوری گندم خواهد شد، اضافه کرد: امروز استان های سردسیر در حال برداشت هستند، هرچند که 90 درصد گندم برداشت شده، ولی روی آن 10 درصد می توانند تصمیم گیری دیگری بکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 8 میلیون تن گندم در زنجان/ قیمت اعلامی گندم منطقی نیست

خرید 8 میلیون تن گندم در زنجان/ قیمت اعلامی گندم منطقی نیست