مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-27اقتصادي

اشتغال یک هزار و 476 نفر در واحدهای تولیدی نساجی در آذربایجان غربی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: 37 واحد تولیدی نساجی دارای پروانه بهره برداری معتبر در آذربایجان غربی فعال است که سرمایه گذاری ایجاد شده در آن ها به سه هزار و 96 میلیارد ریال می رسد با فعالیت این واحدهای تولیدی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، غلامرضا بابایی اظهار داشت: 37 واحد تولیدی نساجی دارای پروانه بهره برداری معتبر در آذربایجان غربی فعال است که سرمایه گذاری ایجاد شده در آن ها به 3هزار و 96 میلیارد ریال می رسد با فعالیت این واحدهای تولیدی، یک هزار و 476 نفر مشغول به کار شدند که نشان دهنده ظرفیت مناسب در این بخش است.

وی با اشاره به افتتاح یک واحد جدید نساجی در ارومیه طی هفته های گذشته، تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری انجام شده در این واحد بیش از 100 میلیارد ریال بوده که 49 درصد آن مربوط به بنیاد برکت است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بیان کرد: با افتتاح این واحد تولیدی برای 165 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

بابایی بیان کرد: ظرفیت این واحد تولیدی، سالانه یک هزار تن انواع نخ گلدوزی و فانتزی است که علاوه بر تأمین نیازهای کشور به مقدار چشمگیری از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال یک هزار و 476 نفر در واحدهای تولیدی نساجی در آذربایجان غربی

اشتغال یک هزار و 476 نفر در واحدهای تولیدی نساجی در آذربایجان غربی