مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:002020-09-27بين الملل

رژیم صهیونیستی در تقلا برای فروش جنگنده هایی اف-35 با کیفیت پایین به امارات


شبکه 12 اسراییل اعلام کرد، طبق ارزیابی های رژیم صهیونیستی طی هفته های آتی تا پایان ماه نوامبر قرارداد فروش جنگنده های اف-35 میان آمریکا و امارات به امضا خواهد رسید و از این روی تلاش دارد یا مانع از انعقاد این قرارداد شود یا جنگنده هایی با کیفیت پایین تری به دست امارات برسد.

- شبکه 12 اسراییل اعلام کرد، طبق ارزیابی های رژیم صهیونیستی طی هفته های آتی تا پایان ماه نوامبر قرارداد فروش جنگنده های اف-35 میان آمریکا و امارات به امضا خواهد رسید و از این روی تلاش دارد یا مانع از انعقاد این قرارداد شود یا جنگنده هایی با کیفیت پایین تری به دست امارات برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شبکه اعلام کرد، رژیم صهیونیستی عقیده دارد دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا توافقنامه های بیشتری با دیگر کشورهای عربی امضا خواهد کرد و به همین دلیل تلاش دارد حتی اگر نتوانست مانع شود دست کم کیفیت سلاحی که فروخته خواهد شد را کاهش دهد و لایحه جبران خسارت را تهیه کند؛ لایحه ای که آمریکایی ها بلافاصله پس از امضای قرارداد فروش جنگنده های اف-35 آن را دریافت خواهند کرد.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اخیرا از سفر واشنگتن بازگشت.

او در این سفر تلاش کرد روی حفظ برتری کیفی رژیم کار کند زیرا اسراییلی ها تلاش دارند در توافق بین آمریکایی ها و اماراتی ها تاثیرگذار باشند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در تقلا برای فروش جنگنده هایی اف-35 با کیفیت پایین به امارات

رژیم صهیونیستی در تقلا برای فروش جنگنده هایی اف-35 با کیفیت پایین به امارات