مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:002020-09-27اقتصادي

چرا روند صعودی به بازار بورس برنمی گردد؟


بازار سرمایه در پی اصلاح قیمتی و بی اعتمادی حقیقی ها به شدت کم عمق شده است و حقیقی ها در حال خروج سرمایه از بازار هستند و شاید بتوان این عوامل را دلایل افت شاخص کل بازار سهام دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بازار به علت فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز با افت 2.

5 درصدی همراه شد و به یک میلیون و 575 هزار واحد رسید.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با دلایل ادامه‌دار شدن روند نزولی شاخص کل بازار سهام بیان کرد: احتمالا بزرگ‌ترین دلیل ادامه‌دار شدن روند نزولی در بازار سرمایه، ایجاد شدن فضای ترس، یاس و بی‌اعتمادی نسبت به بازار سرمایه و به تبع آن خروج جریان پولی از سمت حقیقی‌هاست و همین مساله بازار را هیجانی و نوسانی کرده است.

این کارشناس در رابطه با روند آینده بازار گفت: به نظر می‌رسد بازار در محدوده یک میلیون و 500 تا یک میلیون و 600 هزار واحد درجا بزند و نوسان داشته باشد، در حال حاضر بازار به شدت کم‌عمق شده و واقعیت این است که با وجود اصلاح قیمتی هنوز هم برخی گروه‌ها ارزنده نیستند اما یک سری سهم‌های دلاری مانند پتروشیمی‌ها و فلزات اساسی به دلیل عملکرد خوب در دوره اصلاح و ارز محور بودن بازار سهام ایران مورد توجه قرار گرفتند و احتمالا در 2 یا 3 روز آینده در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا روند صعودی به بازار بورس برنمی گردد؟

چرا روند صعودی به بازار بورس برنمی گردد؟