مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:352020-09-27اقتصادي

تخت خالی نداریم/ بیماران جدید کرونایی در راهروهای بیمارستان بستری می شوند


جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت : در حال حاضر تخت خالی نداریم و در صورت مراجعه بیماران جدید مجبور به بستری در راهرو بیمارستان ها هستیم و در صورت مراجعه به بیمارستان های خصوصی نیز هزینه اخذ خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین ، منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با در استان قزوین اظهار داشت: هیچ اداره ای تعطیل نخواهد شد چرا که بر اساس تجربه تعطیلی ادارات موجب افزایش مسافرت ها می شود.

  وی با ابراز گله مندی از سازمان صمت و اتاق اصناف افزود: متاسفانه در بین اصناف و بازار رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی انجام نمی شود.

  حبیبی افزود : اصناف بار اول اخطار دریافت خواهند کرد و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در اخطارهای دوم، سوم و چهارم به ترتیب مجازات های پلمپ به مدت یک هفته، یک ماه و ابطال پروانه کسب اعمال خواهد شد.

  معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین با توصیه به مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: در حال حاضر تخت خالی نداریم و در صورت مراجعه بیماران جدید مجبور به بستری در راهرو بیمارستان ها هستیم و در صورت مراجعه به بیمارستان های خصوصی نیز هزینه اخذ خواهد شد.

  وی افزود: به دنبال برپایی بیمارستان صحرایی برای بیماران با شرایط حاد هستیم  و بیمارستان های خصوصی نیز ملزم به همکاری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت خالی نداریم/ بیماران جدید کرونایی در راهروهای بیمارستان بستری می شوند

تخت خالی نداریم/ بیماران جدید کرونایی در راهروهای بیمارستان بستری می شوند