مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:352020-09-27دانش

سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات سازمان امور دانشجویان معارفه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان،آیین معارفه سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات سازمان امور دانشجویان و تکریم مدیر کل سابق این دفتر با حضور ریاست سازمان امور دانشجویان و مدیران این سازمان برگزار شدمعاون .

- آیین معارفه سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان،آیین معارفه سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات سازمان امور دانشجویان و تکریم مدیر کل سابق این دفتر با حضور ریاست سازمان امور دانشجویان و مدیران این سازمان برگزار شدمعاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی عرفان شمس را به سمت سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات این سازمان منصوب کرد.

براساس این گزارش در حکم مجتبی صدیقی خطاب به دکتر شمس آمده است:نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات سازمان امور دانشجویان منصوب می شوید.

رجاء واثق دارم که بر اساس رهنمود های دولت تدبیر و امید و اهداف، خط مشی ها و برنامه های راهبردی سازمان در ارتقاء کمی و کیفی هرچه بیشتر و ساماندهی امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات سازمان امور دانشجویان معارفه شد

سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات سازمان امور دانشجویان معارفه شد