مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:252020-09-27ورزشي

اجرای 75 برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در پردیس


فرمانده سپاه شهرستان پردیس با اشاره به 75 برنامه شاخص هفته دفاع مقدس گفت: بسیجیان با اجرای برنامه های مختلف سعی دارند تا عطر و بوی رشادت های شهدا را در محله ها منعکس کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حامد حمزه خانی فرمانده سپاه شهرستان پردیس در حاشیه هفتمین یادواره شهدای شهرستان پردیس، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد:  با کمک و مدد شهدا در این هفته برای اجرای 75 عنوان برنامه شاخص و اصلی در سطح شهرستان برنامه ریزی شد.

وی ادامه داد: این برنامه ها توسط بسیجیان ناحیه سپاه شهرستان در حال برگزاری است و هفتمین یادواره شهدای عزیز شهرستان پردیس اجرا شد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس افزود: این برنامه ها توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج و  برخی از مجموعه های مردمی در حال برگزاری است و کاروان مقاومتی در این حوزه تشکیل شده تا در تمام محلات شهرستان حضور پیدا کنند.

حمزه خانی اضافه کرد: بسیجیان با اجرای برنامه های خود سعی دارند تا عطر و بوی رشادت های شهدا را در محله ها منعکس کنند و در این راستا مسابقات ورزشی، کتابخوانی و سایر موارد به دلیل شیوع بیماری و محدودیت های به وجود آمده برنامه ها را در فضای باز برگزار می کنیم و با وجود تمام مشکلات و خطر این بیماری تاکنون مراسم ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استقبال خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 75 برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در پردیس

اجرای 75 برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در پردیس