مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-27فناوري

گسترش خدمات الکترونیک کمیته امداد بوشهر/ دریافت 10 هزار درخواست


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از دریافت 10 هزار 375 درخواست اینترنتی از سوی مددجویان تحت حمایت این نهاد در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور سرعت بخشیدن به فرایند خدمت دهی، تکریم ارباب رجوع، دقت در نیازسنجی و صرفه جویی در وقت و هزینه، 26 مورد خدمت در سرفصل های مختلف از درگاه الکترونیکی به مددجویان تحت حمایت ارائه می شود.

وی افزود: مددجویان می توانند از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی، با درج کد ملی و شماره شناسنامه خود وارد سامانه شده، اقدام به ثبت و ارسال درخواست نمایند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: درخواست ثبت شده پس از حداکثر یک ساعت به صورت هوشمند به کارتابل درخواست ها ارسال و اقدامات مقتضی توسط واحد حمایت و مددکاری انجام خواهد شد و یا به واحد و مسئول مربوطه ارسال خواهد شد تا در اسرع وقت رسیدگی و اقدام شود.

لطفی یادآور شد: پس از آن امکان رهگیری و مشاهده وضعیت درخواست توسط مددجویان از طریق این سامانه وجود داشته و مددجویان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور و ثبت اطلاعات خود، از آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست خود مطلع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش خدمات الکترونیک کمیته امداد بوشهر/ دریافت 10 هزار درخواست

گسترش خدمات الکترونیک کمیته امداد بوشهر/ دریافت 10 هزار درخواست