مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:302020-09-27دانش

دستورالعمل بیست ویکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور


دستورالعمل بیست ویکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور از سوی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دستورالعمل بیست ویکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور آمده است: دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و واحدهای پژوهشی (غیر از موارد وابسته به وزارت خانه ها و سازمان های اجرایی) و حوزه های علمیه می توانند حداکثر سه نفر عضو هیات علمی به عنوان پژوهشگر واجد شرایط بر اساس ماده 5 معرفی کنند.

هر یک از پارک های علم و فناوری و مراکز رشد (مستقل و یا وابسته به دانشگاهها، واحدهای پژوهشی و سازمان های اجرایی) دانشگاهها و واحدهای پژوهشی نیز میتوانند حداکثر یک نفر فناور واجد شرایط بر اساس ماده 6 معرفی کنند.

وزارتخانه ها و سازمانهای اجرایی می توانند از مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری تحت پوشش حداکثر یک نفر به عنوان پژوهشگر واجد شرایط بر اساس ماده 5 و یک نفر فناور واجد شرایط بر اساس ماده 6 معرفی کنند.

وزارت بهداشت؛ درمان و آموزش پزشکی در گروه تخصصی علوم پزشکی حداکثر 3 نفر پژوهشگر بر اساس ماده 5 یا فناور بر اساس ماده 6 معرفی کنند که پس از ارسال به دبیرخانه جشنواره توسط کمیته علمی بررسی نهایی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل بیست ویکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور

دستورالعمل بیست ویکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور