مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-27فناوري

وعده جهرمی برای فعال شدن 5G در اینترنت خانگی تا اسفندماه


وزیر ارتباطات با بیان اینکه تا اسفندماه 5G برای کاربران اینترنت خانگی به صورت نقطه ای فعال می شود، گفت: مردم قرار نیست برای 5G هزینه بیشتری پرداخت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کاربست های نسل پنجم ارتباطات (5G) در ایران که صبح امروز در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گفت: 5G رسما کار خود را در ایران آغاز کرده است و برای تحقق رویای آینده روشن خدمات مختلفی بر بستر این فناوری عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجوز توسعه 5G به اپراتورها داده شده است، خاطرنشان کرد: تا پایان دولت، نقاط پرتراکم شهری سراسر کشور به نسل پنجم متصل خواهد شد.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه بخشی از عقب افتادگی در حوزه اینترنت ثابت باید توسط 5G، جبران شود و کاربری 5G فعلا برای اینترنت خانگی است، افزود: تا اسفندماه سال جاری با ارتقای شبکه به صورت نقطه ای 5G برای کاربران خانگی فعال خواهد شد.

سند ایران هوشمند به شورای عالی فضای مجازی ارائه شد آذری جهرمی افزود: بخشی از مسئولیت تحقق شعار آینده روشن که با وزارت ارتباطات است در قالب برنامه ایران هوشمند اجرا می شود که این برنامه از دو سال پیش طی پژوهش هایی در دانشگاه تهران تهیه و منظومه مدونی از فعالیت ها برای آن تدوین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده جهرمی برای فعال شدن 5G در اینترنت خانگی تا اسفندماه

وعده جهرمی برای فعال شدن 5G در اینترنت خانگی تا اسفندماه