مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:152020-09-27اقتصادي

تصمیمات بانک مرکزی درباره کالا های دپو شده در گمرک بندر شهید رجایی


رییس کل بانک مرکزی از همراهی بانک مرکزی با واردکنندگان کالا های اساسی و تولید کنندگان در راستای کاهش زمان ماندگاری کالا های اساسی، مواد اولیه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره تصمیمات گرفته شده در سفر به بندر شهید رجایی نوشت:  5 مهرماه 99 در معیت معاون اول محترم رییس جمهور، جمعی از وزرای محترم و رؤسای سازمان های گمرک و بنادر از گمرک بندر شهید رجایی در بندرعباس بازدید و موضوع کالا های دپو شده در گمرک این بندر و نیز سایر بنادر کشور را بررسی کردیم.

⁩بانک مرکزی در راستای کاهش زمان ماندگاری کالا های اساسی و مواد اولیه و تجهیزات و قطعات مورد نیاز تولید در قالب تصمیمات ذیل، همراهی کامل خود را با وارد کنندگان کالا های اساسی و تولید کنندگان محترم ابراز داشت.

در این جلسه مقرر شد:   واردات کلیه کالا های مشمول ارز با نرخ ترجیحی که در گمرکات کشور دپو شده اند، امکان بهره گیری از خرید اعتباری 3 ماه و تضمین نرخ ارز توسط بانک مرکزی را با تایید وزارت مربوطه و ترخیص و خروج کالا ها ظرف 45 روز خواهند داشت.

  کلیه مواد اولیه، تجهیزات و قطعات مورد نیاز تولید که کالا های آن ها به گمرک اظهار و منتظر تخصیص ارز و صدور اعلامیه تامین ارز جهت خروج کالا هستند، با اعلام وزارت صمت به بانک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات بانک مرکزی درباره کالا های دپو شده در گمرک بندر شهید رجایی

تصمیمات بانک مرکزی درباره کالا های دپو شده در گمرک بندر شهید رجایی