مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:152020-09-27اجتماعي

دمای هوای کرمانشاه کاهش می یابد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در پایان هفته جاری به شکل نسبی شاهد کاهش دما و خنک تر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

- شهناز حق پرست امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس د کرمانشاه در خصوص وضعیت آب و هوای استان طی هفته جاری، اظهار داشت: هوای استان تا روز سه شنبه غالبا صاف گاهی اوقات همراه با وزش باد خواهد بود.

وی ادامه داد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته به دلیل تقویت شرایط ناپایدار در جو منطقه در بعضی ساعات علاوه بر وزش باد و افزایش ابر ممکن است در پاره ای نقاط از نیمه شمالی استان شاهد رگبار موقت و پراکنده باران هم باشیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از نظر وضعیت دمایی دمای هوای روزانه تا روز چهارشنبه تغییر چندانی نخواهد داشت، اما در روز پنجشنبه به شکل نسبی شاهد کاهش دما و خنک تر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

وی دمای هوای کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته را بین حداقل 12 و حداکثر 33 درجه سانتی گراد اعلام کرد و افزود: در این بازده زمانی سومار با بیشینه دمای 42 درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان و شهرستان کنگاور هم با کمینه دمای هشت درجه سانتی گراد به عنوان خنک ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای کرمانشاه کاهش می یابد

دمای هوای کرمانشاه کاهش می یابد