مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:102020-09-27دانش

ساخت دستگاه تولید ماسک پنج لایه از سوی فناوران پارک علم و فناوری آذربایجان غربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فناوران یکی از شرکت های دانش محور مستقر در مرکز رشد پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا، - فناوران یکی از شرکت های دانش محور مستقر در مرکز رشد پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا، موفق به طراحی و تولید دستگاه ماسک پنج لایه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فناوران یکی از شرکت های دانش محور مستقر در مرکز رشد پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا، موفق به طراحی و تولید دستگاه ماسک پنج لایه شدند.

مهدی خاتمی مدیرعامل شرکت ماشین سازی اسپیر با اشاره به تولید دستگاه ماسک پنج لایه توسط این شرکت، اظهار کرد: این نوع ماسک، کاربرد عموم نداشته و بیشتر در مراکز درمانی و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد و به سفارش یک شرکت فعال در بخش صنایع دارویی ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه روزانه توانایی تولید4 هزار عدد ماسک دارد، افزود: این رقم قابل افزایش نیز است.

خاتمی با بیان اینکه این شرکت از سال 1394 به صورت تخصصی ساخت دستگاه های متناسب با نیاز بازار را شروع کرده است، ادامه داد: این شرکت برای صنعت دارویی کشور، صنایع غذایی، و بسته بندی محصولات خود را عرضه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه تولید ماسک پنج لایه از سوی فناوران پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

ساخت دستگاه تولید ماسک پنج لایه از سوی فناوران پارک علم و فناوری آذربایجان غربی