مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:052020-09-27اجتماعي

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در گلستان


معاون آموزشی جهاددانشگاهی گلستان گفت: آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین متعلق به سازمان تامین اجتماعی با همکاری جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.

- ایسنا/گلستان معاون آموزشی جهاددانشگاهی گلستان گفت: آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین متعلق به سازمان تامین اجتماعی با همکاری جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.

امیرحسین تناور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه ای در سراسر کشور در نظر دارد به شکل قرارداد موقت شرکتی اقدام به جذب نیرو کند.

وی افزود: سهمیه استان گلستان در این آزمون جذب 44 نیرو در مشاغل بهیار، کمک پرستار(بهدار) و متصدی خدمات دارویی(دارویار) است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی گلستان بیان کرد: علاقه مندان واجد شرایط می توانند برای دریافت دفترچه راهنمای آزمون و ثبت نام به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.

ir مراجعه کنند.

تناور با اشاره به اینکه ثبت نام تا 12 مهرماه ادامه خواهد داشت، گفت: متقاضیان در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در گلستان

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در گلستان