مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:052020-09-27دانش

دستگاه قضایی آذربایجان شرقی آماده بهره مندی از ظرفیت نخبگان است


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با با بیان این که دستگاه قضایی استان در رابطه تعامل با نخبگان و دانشگاهیان پیشتاز است، گفت: دستگاه قضایی استان آماده بهره مندی از ظرفیت نخبگان جامعه در حوزه های مختلف و برنامه ریزی بر اساس آن برای خدمت به مردم است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با با بیان این که دستگاه قضایی استان در رابطه تعامل با نخبگان و دانشگاهیان پیشتاز است، گفت: دستگاه قضایی استان آماده بهره مندی از ظرفیت نخبگان جامعه در حوزه های مختلف و برنامه ریزی بر اساس آن برای خدمت به مردم است.

موسی خلیل اللهی در نشست بررسی مسائل و موضوعات فرهنگی و اجتماعی استان با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، اظهار کرد: از زمان حضور آیت الله رییسی در راس قوه قضاییه چندین برنامه تحولی کاربردی شروع شده که در حال اجرا و عملیاتی شدن است.

وی افزود: یکی از برنامه های تحولی رییس قوه قضاییهگ مبارزه با فساد در تمامی مظاهر اعم از داخل مجموعه قوه قضاییه و خارج از آن بوده که اقداماتی نیز در این خصوص انجام شده و بخشی از این اقدامات در رسانه ها اطلاع رسانی شده است.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه های تحولی قوه قضاییه که آیت الله رییسی بر آن همواره تاکید دارند، در کنار مطالبه حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی آذربایجان شرقی آماده بهره مندی از ظرفیت نخبگان است

دستگاه قضایی آذربایجان شرقی آماده بهره مندی از ظرفیت نخبگان است