مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-27پزشكي

داروهای ضدکرونایی پیشرفته را باید مرحله به مرحله تجویز کرد


هدف از ماسک زدن در خارج از بیمارستان و منزل به منظور پیشگیری از آلوده شدن دیگران بوده و رعایت موازین بهداشتی و استفاده از ماسک در مکان های شلوغ و مسقف ضروری است.

- ایسنا/لرستان یک متخصص بیماری های عفونی گفت: هدف از ماسک زدن در خارج از بیمارستان و منزل به منظور پیشگیری از آلوده شدن دیگران بوده و رعایت موازین بهداشتی و استفاده از ماسک در مکان های شلوغ و مسقف ضروری است.

دکتر محمدرضا ناظر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نسبت به کشورهای پیشرفته دنیا استفاده از برخی از داروها را آغاز کردیم و جواب خوبی هم گرفتیم.

وی ادامه داد: نکته ای که حائز اهمیت بوده و مردم باید به آن توجه کنند این است که داروهای ضدکرونایی پیشرفته را باید مرحله به مرحله تجویز کرد نه توأمان چون مرگ ومیر بیشتر می شود.

ناظر با بیان اینکه متأسفانه دیده می شود مردم تا اسم یک دارویی را می شوند آن را تهیه می کنند، افزود: در این راستا هم ارز دولتی هدر می رود و هم درمانی برای بیمار نباید انتظار داشت.

این متخصص بیماری های عفونی گفت: مردم اقدام به خرید داروهای گران قیمت نکنند و پزشک را مجبور به تجویز آن برای بیمار کنند درصورتی که ممکن است اصلاً نیازی نباشد و تجویز آن وضعیت بیمار را بدتر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروهای ضدکرونایی پیشرفته را باید مرحله به مرحله تجویز کرد

داروهای ضدکرونایی پیشرفته را باید مرحله به مرحله تجویز کرد