مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-27اقتصادي

مجوز سرمایه گذاری بیمارستان ویانا باطل شده است


مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه گفت: مجوز سرمایه گذاری بیمارستان ویانا عملا باطل شده است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه گفت: مجوز سرمایه گذاری بیمارستان "ویانا" عملا باطل شده است.

فرید خلیلی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه قرار بود سرمایه گذاری خارجی به ارزش نزدیک به 150 میلیون یورو در بیمارستان ویانا کرمانشاه صورت بگیرد، افزود: بر اساس قانون سرمایه گذاری اگر سرمایه گذار ظرف مدت شش ماه بخشی از سرمایه خارجی خود را ثبت نکند، مجوز صادر شده باطل می شود که متاسفانه این اتفاق برای بیمارستان ویانا رخ داده است.

وی افزود: سرمایه گذار نتوانست در موعد مقرر بخشی از سرمایه گذاری مورد نیاز را به ثبت برساند و با این روند عملا مجوز بیمارستان باطلل و از دستور کار اجرا خارج شد.

مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری های مستمری که برای اجرای این پروژه صورت گرفت، گفت: همه کارهای مربوط به این بیمارستان که در اختیار استان بود، انجام شد.

خلیلی با بیان اینکه تلاش استان برای اجرایی شدن این طرح منتفی نیست، خاطرنشان کرد: چندی قبل سرمایه گذار دیگری متقاضی احداث بیمارستان در کرمانشاه بود که ویانا را به عنوان یک گزینه به وی پیشنهاد کردیم که اکنون در حد مذاکرات ابتدایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز سرمایه گذاری بیمارستان ویانا باطل شده است

مجوز سرمایه گذاری بیمارستان ویانا باطل شده است