مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 03:352020-09-27دانش

کلاس های آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان به صورت ترکیبی است


ورامینیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص همایش مجازی آشنایی داوطلبین کنکور سراسری با رشته ها و امکانات دانشگاه سمنان گفت: - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان گفت: دروس دانشجویان در ترم جدید تحصیلی در مقطع کارشناسی به صورت مجازی و در ارشد و دکتری به صورت ترکیبی برگزار می شود.

ورامینیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص همایش مجازی آشنایی داوطلبین کنکور سراسری با رشته ها و امکانات دانشگاه سمنان گفت: در حال حاضر کلیه دروس دانشجویان در مقطع کارشناسی به صورت مجازی و در مقاطع ارشد و دکتری به صورت ترکیبی (کلاس و آزمایشگاه) برگزار می شود.

ورامینیان افزود: دانشگاه برای آن دسته از دانشجویانی که این دانشگاه را به عنوان محل تحصیل انتخاب نموده یا برای آن دسته از دانشجویانی که در این دانشگاه فارغ التحصیل شده و برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، مجددا این دانشگاه را انتخاب نمایند، جوایزی با عنوان جوایز انتخاب و وفاداری در نظر گرفته است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان نیز گزارشی از امکانات صنفی و رفاهی موجود در دانشگاه ارائه کرد و گفت: وام های دانشجویی در سال تحصیلی جدید، با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان به صورت ترکیبی است

کلاس های آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان به صورت ترکیبی است