مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 02:502020-09-26اجتماعي

آموزش مجازی و رایگان نوآموزان پیش دبستانی ثبت نام نشده ابلاغ شد


معاون اموزش ابتدایی از ثبت نام مجازی و رایگان نوآموزان پیش دبستانی خبر داد و گفت: این ابلاغ شامل کسانی که در دوره پیش دبستانی در مدارس غیردولتی و کلاس های ضمیمه دولتی ثبت نام شده اند، - نیست.

رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص بخشنامه جدید وزیر آموزش و پرورش برای ثبت نام مجازی و رایگان نوآموزان پیش دبستانی گفت: ابلاغ بخشنامه آموزش مجازی رایگان به معنی توقف فعالیت های در حال انجام در واحد پیش دبستانی ثبت نام شده در مدارس غیردولتی و کلاس های ضمیمه دولتی نیست.

وی ادامه داد: بر اساس اصول علم تعلیم و تربیت کودکان از طریق ارتباط و تعامل و دست ورزی و فعالیت های عملی یاد می گیرند و هیچ چیزی نمی تواند جایگزین تعامل مستقیم کودک و مربی شود.

معاون آموزش ابتدایی تصریح کرد: با در نظر داشتن اهمیت دوره پیش دبستانی و با توجه به کاهش آمار ثبت نام به دلیل دغدغه های خانواده ها برای حضور کودکان در مدرسه، دستورالعمل اجرای مجازی آموزش پیش دبستانی ارائه شده است که ماهیتی غیر حضوری دارد و بر بستر آموزش های تلویزیونی و بستر شبکه شاد می باشد و فرصت های یادگیری را فراهم می نماید تا کودکان عزیز بتوانند در معرض دریافت برنامه های تربیتی قرار گیرند و بدون برنامه رها نشوند و بتوانند آمادگی های لازم را برای حضور در مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی و رایگان نوآموزان پیش دبستانی ثبت نام نشده ابلاغ شد

آموزش مجازی و رایگان نوآموزان پیش دبستانی ثبت نام نشده ابلاغ شد